İsad sektörde bir ilke daha imza atıyor

 İsad sektörde bir ilke daha imza atıyor

İSAD, SEKTÖRDE BİR İLKE DAHA İMZA ATIYOR

ALO ACENTEMİ DİNLİYORUM

0 850 333 İSAD ( 4723 )

 NOVASSİST İLE ANLAŞMA İMZALAYAN İstanbul Sigorta Acenteleri Derneği (İSAD), SİGORTA ACENTELERİNİN ŞİKAYETLERİNİ, ÖNERİLERİNİ DİNLEYECEK

50 yıllık geçmişi ile Türkiye’nin ilk ve en eski sigorta acenteleri derneği olan İstanbul Sigorta Acenteleri Derneği (İSAD), Novassit ile yaptığı “çağrı merkezi” anlaşması gereği, bundan böyle sigorta acentelerinin şikayet, dilek ve isteklerini dinleyecek. “Alo, acentemi dinliyorum” sloganıyla yola çıkan İSAD,

ÜCRETSİZ 0850 333 İSAD (4723)telefon hattı üzerinden hafta içi her gün 09.00-17.00 arası; 7 gün 24 saat ise “ onerimvar@isad.org.tr” ve “ sikayetimvar@isad.org.tr” elektronik posta üzerinden sigorta acentelerine hizmet verecek. Çağrı merkezi hizmeti, Ekim ayının ikinci haftasında açılacak.

Türkiye genelinde 16 bin 700, İstanbul’da ise 5 bine yakın sigorta acentesi bulunuyor. Bugüne dek sigorta acenteleri bir çoğu şikâyet, dilek ve isteklerini anında birebir iletecek, anında yanıt alabilecek bir muhatap bulamadığından ya sorunlarını kendi imkanlarıyla halletmeye çalışıyordu ya da hiçbir şey yapmayıp “sineye çekiyordu” İSAD’ın Novassist firması ile yaptığı “çağrı merkezi” anlaşması ile bu sorun önümüzdeki günlerde ortadan kalkacak.

“SİNEYE ÇEKMEK” ARTIK OLMAYACAK İSAD DİNLİYOR

Konu ile ilgili açıklama yapan İSAD Yönetim Kurulu Başkanı Turusan Bağcı, böyle bir hizmetin Türkiye’de bir ilk olduğunu söyledi. Novassist ile yaptıkları anlaşmanın 1 Ekim’de yürürlüğe girdiğini, çağrı merkezinin de önümüzdeki hafta açılacağını anımsatan Bağcı “Acentelerin bizi aramasını beklemeden, biz arayıp kendimizi tanıtacağız. İlgili arkadaşlarımız İstanbul’a kayıtlı tüm acenteleri tek tek telefonla arayarak çağrı merkezi ve İSAD hakkında bilgi verecek. Acentelerin her hangi bir sorun ya da isteklerinin olması durumunda hangi telefon numaralarını arayacaklarını, neler yapacağını söyleyecek. 2 ay içinde İstanbul’daki tüm acentelere ulaşmayı, hattın tanıtımını, aramaların sağlanması için teşvikleri yapacağını” söylemiştir.

İstanbul’da bulunan 5 bine yakın sigorta acentesinin tamamına birebir ulaşmanın zor olduğunu vurgulayan Turusan Bağcı “Yaşanan gelişmelere baktığımız zaman, sigorta acentelerinin son zamanlarda sorunlarının fazla olduğunu gördük ve onlara ulaşarak sorunlarını dinlemek gerektiğini anladık. Bu nedenle çağrı merkezi anlaşmasına imza attık” açıklamasını yaptı.

Sigorta Acentelerinin, hafta içi 09.00-17.00 arasında

ÜCRETSİZ 0850 333 İSAD (4723)telefon numarasından ya da “ onerimvar@isad.org.tr” ile “ sikayetimvar@isad.org.tr” e-mail adresleri üzerinden şikayet ve isteklerini birebir Novassist üzerinden İSAD’a aktarabileceklerini vurgulayan Turusan Bağcı, şunları söyledi:

“Buraya gelen şikayetler, istek ve öneriler düzenli olarak raporlanacak, analiz edilecek. Analiz raporları bizlere sunulacak. Çözüm önerileri ve aksiyon planlarımızı da bu raporlara göre yapacağız. Zaten birçok sorun da telefonda yanıtlanıp, çözülebilecek de olacak.

Bugüne dek acenteler tek başınaydı. Bir derneğe üye ise sorununu, şikâyetini derneğe iletiyordu, dernek bununla ilgileniyordu. Derneğin üyesi olmayan ise genellikle derneği arayıp sorununu iletmiyordu, kendi imkânıyla bir şey yapmaya çalışıyordu ya da en önemlisi ‘sineye çekiyordu.’ Karşısında kendilerini dinleyen, aradıklarında muhatap bulabilen, yanıt alabilen, ilgilenildiklerin bilen, yanlarında olduğunu bilecekler. Bu durum Sigorta sektörüne de önemli avantaj sağlayacak.”

50 YILLIK BİR DERNEK: İSAD

1962 yılında Tüm Sigorta İstihsalcileri Derneği adıyla kurulan, daha sonra adı İstanbul Sigorta Acenteleri Derneği ( İSAD ) olan dernek, Türkiye’nin ilk ve en eski sigorta acentelerinden biri. Sigorta acenteleri, sigorta sektörü ve Türkiye ekonomisi için çalışan,“saygın, güvenilir ve kazanan bir meslek olma” sloganıyla yola çıkan dernek, birçok alanda yol göstermek ve referans olabilmek için çalışmalarını sürdürüyor.

Sigorta Acenteleri Federasyonun da kurucu üyesi olan İSAD, bugüne dek çok sayıda aktivite, panel, eğitim, seminer, vizyon toplantıları, görüşler gibi önemli çalışmalara da imza attı.

Tüm Türkiye’deki acentenin tüm sorunlarıyla yakından ilgilenen derneğin üye sayısı büyük bir hızla artıyor. Novassist ile yapılan anlaşmanın derneğin üye sayısında da ciddi artışa neden olması da bekleniyor.

Novassist Genel Müdürü Emrah YAŞAR, yapılan bu işbirliğinin sektöre nefes aldıracağını ve aynı zamanda sektörün köklü derneği olan İSAD ile böyle bir işbirliğinin önemli bir yapı taşı olacağını ifade etmiştir. 50 Yıllık Dernek olan İSAD’ın gelecek kuşaklara daha sağlam ve yüksek sesle ilerlemesinde NOVASSIST imzasının da olmasının ayrıca gurur verici olduğunu belirtmiştir. Genç bir şirket olmasına rağmen NOVASSIST’in sosyal projelerde sektörde giderek adından söz ettirmesi, bu anlamdaki eksikliğinde giderilmesi açısından oldukça önem taşımaktadır.