Türk Nippon Sigorta teknolojiye yatırım yapmayı sürdürüyor
Türk Nippon Sigorta teknolojiye yatırım yapmayı sürdürüyor
Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, acentelerin şirket sistemlerine kolay erişim sağlamaları ve müşterilerine daha hızlı hizmet sunabilmeleri için donanım yatırımları, sigortacılık yazılımı ve internet uygulama çalışmalarının durmaksızın devam ettiğini söyledi.***
Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, dünyadaki bilgisayar, internet gibi alanlarda yaşanan teknolojik gelişmelerin son 10 yıllık dönemde oldukça büyük bir ivme kazandığını ifade etti. Özellikle akıllı mobil cihazlar tarafındaki gelişmelerin bilişim sektörüne olan bakış açısını tam anlamıyla değiştirdiğini vurgulayan Pamukçu, tüm bu gelişmelerin paralelinde son dönemde sosyal ağların da devreye girmesiyle birlikte, teknoloji kullanımının toplumun tüm kesimlerine yayılma imkanı bulduğunu belirtti.
“Teknolojinin sağladığı hız ve bu hız sayesinde gereken bilgilere kolay erişebilme imkanı özellikle acente, broker, banka ve diğer satış kanallarının yanı sıra, yetkili servis, sosyal ağlar, internet siteleri gibi birçok kanal vasıtasıyla müşterileriyle etkileşim içerisinde olan sigorta şirketleri açısından beklentileri oldukça artırdı” diyen Pamukçu, şirketlerin teknolojiyle birlikte değişen müşteri beklentilerine ayak uydurabilmek için teknolojideki gelişmeleri takip etmeye ve bu gelişmelere konu olan aktivasyonları iş akış süreçlerine hızlıca entegre etmeye başladığını söyledi.
‘GELİŞTİRDİĞİMİZ UYGULAMALARLA SİGORTALILARIN HAYATI KOLAYLAŞACAK’
Gelişen teknolojilerle birlikte, şirketlerin altyapılarında da yeni yatırımlara ihtiyaç duyulduğuna değinen Pamukçu, “Şirketimizin ana altyapısı sanallaştırma üzerine kuruldu. Şirketimiz, sanallaştırma platformunun üzerinde çalışan fiziksel sunucuları, gelişen teknoloji paralelinde periyodik olarak yenilemekte ve hızla gelişen Bilgi Teknolojileri uygulamalarını kendi sistem altyapısında devreye almaktadır. Kurumsal sitemiz, acente portalımız ve sigortacılık yazılımımızla ilgili artan kapasite kullanımına paralel olarak, acentelerimizin sistemlerimize kolay erişim sağlamaları ve müşterilerine daha hızlı hizmet sunabilmeleri için donanım yatırımlarımız, sigortacılık yazılımı ve internet uygulama çalışmalarımız durmaksızın devam etmektedir. Geliştirme aşamasında olan mobil uygulama ve sigortalılara yönelik internet sitesi projelerimizin yayına girmesiyle birlikte hem acentelerimizin hem de sigortalıların hayatını daha da kolaylaştıracağımızı düşünüyoruz” şeklinde konuştu.
‘SOSYAL MEDYA BİZE YOL GÖSTERİYOR’
Artık hayatımızın birer parçası haline gelmiş olan sosyal ağlara kayıtsız kalmanın da neredeyse imkansız bir hal aldığını dile getiren Dr. E. Baturalp Pamukçu, şunları söyledi: “Sosyal ağlar bugüne kadar internet üzerinde tek taraflı olan bilgi paylaşımının, çift taraflı ve eş zamanlı bir yapıya dönüşmesini sağladı. Ayrıca, pek çok ülkede insanların yaptıkları paylaşımlar kişisel olmaktan öteye geçip sosyal oluşumlara öncülük ederek şirketlerin ürünlerinde ve yapılarında değişikliklere gitmelerine sebep oldu.”
Türk Nippon Sigorta için sosyal medyada var olmanın, sadece birkaç farklı sosyal ağ hesabına sahip olmak ve bu hesaplar üzerinden insanlara fayda sağlamayan paylaşımlar yapmak anlamına gelmediğine dikkat çeken Pamukçu, “Biz, insanların sosyal medyada sektörümüz ve şirketimizle ilgili yaptıkları paylaşımları takip ediyor, bu paylaşımlara değer veriyor ve bunları, yaptığımız işlerde acentelerimize ve müşterilerimize daha fazla fayda sağlamak amacıyla yol gösterici birer veri olarak kullanıyoruz. Önümüzdeki dönemde sektöre ve sigortalılara fayda sağlayacak sosyal ağ projelerimizi devreye alacağız” dedi.
‘ACENTELERİMİZİN İŞİ GALAKSİ İLE DAHA KOLAY’
Şirketin acente portalı olan Galaksi üzerinden sunulan imkanlardan da bahseden Pamukçu, bu portal sayesinde acentelerin Türk Nippon Sigorta ürünleriyle ilgili dökümanlara kolayca ulaşmalarını, e-posta alıp göndermelerini, şirketle daha kolay iletişime geçmelerini, acentelikleriyle ilgili raporlara, kampanya ve duyurulara erişmelerini ve kampanyalarla ilgili performanslarını takip etmelerini sağladıklarını ifade etti.
“Şirketimizin sunduğu sektörde fark yaratan kullanıcı dostu Jet Satış ekranlarıyla acentelerimiz; kasko, trafik, DASK, konut, ferdi kaza ve seyahat sağlık ürünlerinde en kolay ve hızlı şekilde poliçe üretebiliyorlar” diyen Genel Müdür Dr. E. Baturalp Pamukçu, yenilenen kurumsal internet sitelerinin, sigortalıların internet üzerinden poliçeleriyle ilgili pek çok bilgiye kolayca ulaşmalarını sağladığını ve hasar durumunda internet üzerinden şirketle iletişime geçmelerine imkan verdiğini kaydetti.
‘İŞ SÜRECİNDE KARŞILAŞILAN SİSTEMSEL SIKINTILAR HIZLA ÇÖZÜLÜYOR’
Acentelerin iş süreçleri içerisinde sistemsel bir sorunla karşılaşması durumunda uygulanan prosedürler hakkında bilgi veren Pamukçu, sözlerini şöyle tamamladı: “Acenteler, ilk aşama olarak yaşadıkları sorunu bağlı bulundukları bölgelerdeki ilgili müşteri temsilcisi, Genel Müdürlük bünyesinde hizmet veren ilgili departman yetkilisi ya da acente portalı üzerinden online destek servisi aracılığıyla Bilgi Teknolojileri Departmanı’na iletiyor. Karşılaşılan problemler Bilgi Teknolojileri Departmanı’na ulaştıktan hemen sonra sorunun içeriğine göre yazılım veya sistem uzmanlarımız tarafından uzaktan erişim yöntemi ile veya gerektiği durumlarda acentelerimize yapılan ofis ziyaretleri ile çözüme kavuşturuluyor.”